Vandaag besteld = binnen 2-5 werkdagen geleverd
Inspiratie nodig? bekijk ons lookbook
>
Bestellen en levering

Bestellen & Levering

Staat jouw vraag er niet tussen? Onze klantenservice staat 5 dagen in de week van 10:00 tot 17:00 voor je klaar! Neem contact op

Bestellen

Hoe verloopt de bestelprocedure?

Je kiest het gewenste artikel en klikt op de button ‘bestellen’ onder dit artikel. Het artikel wordt dan in de winkelwagen gelegd. Op dezelfde manier kun je meerdere producten toevoegen. Als je bestelling compleet is, klik dan op ‘afrekenen’.

Stap 1: Je gegevens & verzendwijze
We hebben je naam en adresgegevens nodig om je bestelling te kunnen verzenden.

Stap 2: Betalingsgegevens
Kies je gewenste betaalmethode.

Stap 3: Controleer je bestelling
Je ziet een compleet overzicht van de door jou geselecteerde producten. Deze kun je nog eens rustig controleren en eventueel aanpassen. Als je vervolgens op de button ‘order plaatsen’ klikt, wordt je bestelling in ons systeem opgenomen en wordt je doorverwezen naar de betaalpagina.

Bevestiging
Nadat de betaling is voltooid, krijgt u een bevestigingsmail. Let op: bij sommige e-mailproviders is het mogelijk dat deze mail in de map ongewenste e-mail terecht komt. Controleer altijd even deze mailbox. Mocht u deze niet ontvangen, neem dan even contact op met onze klantenservice via service@wallfield.nl

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?

Direct na het plaatsen van de bestelling ontvang je van ons automatisch een bevestigingsmail. Deze e-mail ontvang je doorgaans binnen enkele minuten. Zodra je na het plaatsen van je order de bevestigingspagina hebt gezien, is je bestelling bij ons aangekomen.

Helaas kunnen wij niet voorkomen dat je de bevestigingsmail in sommige gevallen niet ontvangt. Mogelijke redenen hiervoor zijn:

  • Het e-mailadres is per ongeluk verkeerd getypt.
  • De bevestigingsmail is door een spamfilter tegengehouden. Dan vind je de e-mail in de ongewenste mail.
  • Het e-mailadres van muurz.nl staat tussen de geblokkeerde afzenders.

Mocht je er niet uitkomen stuur dan een berichtje naar: service@wallfield.nl

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Je kunt je bestelling op verschillende manieren afrekenen. Op dit moment bieden wij de volgende betaalmethodes aan: iDEAL:

iDEAL is een in Nederland gebruikt betaalsysteem voor e-commerce, gebaseerd op internetbankieren. Met deze betaalmethode, die in 2005 werd geïntroduceerd, kunnen klanten op internet aankopen doen door middel van directe online overschrijvingen vanaf hun bankrekening.

Credit Card (Visa, Mastercard, American Express):

Een kredietkaart is een soort kredietfaciliteit, verstrekt door banken, waarmee klanten geld kunnen lenen binnen een vooraf goedgekeurde kredietlimiet. Hiermee kunnen klanten aankopen doen van goederen en diensten.

Paypal:

PayPal Holdings, Inc. is een Amerikaans multinationaal financieel technologiebedrijf dat een online betalingssysteem exploiteert in de meeste landen die online geldovermakingen ondersteunen, en dient als elektronisch alternatief voor traditionele papieren methoden zoals cheques en postwissels.

Klarna:

Klarna Bank AB, beter bekend als Klarna, is een Zweeds fintechbedrijf dat online financiële diensten aanbiedt, zoals betalingen voor online winkels en directe betalingen samen met betalingen na aankoop.

Belfius Direct Net:

De bank voorziet in een eigen betaaloplossing voor haar klanten. Belfius klanten kunnen op deze manier in hun vertrouwde bankomgeving realtime betalingen verrichten. De informatie zoals begunstigde, bedrag en omschrijving worden vooraf opgegeven wat de kans op mislukte transacties elimineert.

GiroPay:

Giropay is een internetbetalingssysteem in Duitsland, gebaseerd op online bankieren. Met deze betaalmethode, die in februari 2006 werd geïntroduceerd, kunnen klanten veilig op internet kopen door middel van directe online overschrijvingen van hun bankrekening

Bancontact:

Bancontact is de bekendste online betaalmethode in België. De betaling wordt afgerond in de eigen internetbankieromgeving. Het is een gegarandeerde betaalmethode, dat wil zeggen: het geld wordt direct overgemaakt en kan niet worden teruggedraaid. Deze manier van online betalen komt overeen met het Nederlandse iDEAL.

Wanneer het niet lukt je bestelling af te rekenen, verzoeken we je contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 9.00 tot 16.00 uur. Je kunt ons ook mailen op service@wallfield.nl. We streven ernaar je binnen 24 uur te antwoorden.

Levering

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten bedragen: € 6,95 (excl. btw) per bestelling, ongeacht het aantal bestelde artikelen. Verzending is gratis bij besteding vanaf €75.

Hoe wordt een bestelling verstuurd en kan ik deze volgen?

Onze bestellingen worden verstuurd in stevige kartonnen dozen. Wij werken nauw samen met onze vervoerder DHL, PostNL & Onbezorgd. Op het moment dat je bestelling verzendklaar staat ontvang je een email. Deze email is voorzien van traceergegevens (track & trace). Klik op de link om je bestelling te volgen.

Wordt een pakket bij je aangeboden terwijl je niet thuis bent, dan zal de bezorger het pakket indien mogelijk afleveren bij de buren. Zijn de buren ook niet aanwezig, dan zal de bezorger een ‘Niet Thuis Bericht’ achterlaten in de brievenbus. Via de website van de bezorgdienst kan je met het ontvangen ‘Niet Thuis Bericht’ bepalen wanneer het pakket opnieuw bij je aangeboden moet worden.

BTW

Alle prijzen die worden vermeld op wallfield.nl zijn inclusief BTW.

Wat is de levertijd van een artikel?

Als een artikel voorradig is en op werkdagen vóór 15.00 uur wordt besteld versturen we het dezelfde dag. De levering van het product zal altijd binnen 3-5 werkdagen binnen zijn binnen Nederland, mits overmacht plaats vindt. Wanneer je meerdere artikelen in een keer bestelt wordt de levertijd van jouw hele bestelling gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd. Bij bestellingen van groter volume is het mogelijk om een deellevering aan te vragen. Je kunt hiervoor een mailtje sturen naar service@wallfield.nl

crosschevron-down