Vandaag besteld = binnen 2-5 werkdagen geleverd
Inspiratie nodig? bekijk ons lookbook
>
Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen

Staat jouw vraag er niet tussen? Onze klantenservice staat 5 dagen in de week van 10:00 tot 17:00 voor je klaar! Neem contact op

Algemeen

Waren jullie eerst wallery.nl?
Ja, wij waren wallery.nl, maar zijn van naam en domeinnaam veranderd. Wallery heet dus vanaf nu Wallfield.
Ik zie geen korting op mijn bestelling?
Als we op onze site kortingsacties aanbieden staat de korting vermeld bij de prijs van het product. Dit wordt automatisch toegepast wanneer je afrekent. Heb je hiernaast ook nog een kortingscode? Dan kan deze worden ingevoerd voor het afrekenen van het product om extra korting te krijgen. De prijs wordt dan direct aangepast. Voor verdere vragen of opmerkingen kun je altijd een mail sturen naar service@wallfield.nl waar we je zo snel mogelijk verder helpen!
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Binnen Nederland en België bieden wij een standaard gratis verzending aan bij bestellingen vanaf €200.

- Voor onze Glass-collectie geldt: op werkdagen voor 18.00 uur besteld, is binnen 3-5 werkdagen geleverd. Wanneer je een custom bestelling plaatst kan de verzendtijd 1-2 werkdagen langer duren.

- Voor onze canvas-collectie geldt: op werkdagen voor 18.00 uur besteld, is binnen 2-3 werkdagen geleverd. Wanneer je een custom bestelling plaatst kan de verzendtijd 1-2 werkdagen langer duren.

- Voor onze tuinposter-collectie geldt: op werkdagen voor 18.00 uur besteld, is binnen 1-2 werkdagen geleverd. Wanneer je een custom bestelling plaatst kan de verzendtijd 1-2 werkdagen langer duren.

- Voor onze kussens-collectie geldt: op werkdagen voor 18.00 uur besteld, is binnen 1-2 werkdagen geleverd.

- Voor onze verlichting & meubels (exclusief kussens, zie hierboven) geldt: op werkdagen voor 18.00 uur besteld, is binnen 3-4 werkdagen geleverd.

Wanneer je verschillende producten besteld geldt altijd de levertijd van het product dat het langste duurt.

Zodra je een product bij ons hebt besteld en het pakket is verzonden is het mogelijk om je levering te volgen via een track & trace code. Deze code krijg je per e-mail. Alle bestellingen worden verzonden met DHL, PostNL, ONB en UPS.

Is jouw pakket nog niet binnengekomen binnen de aangegeven leveringsdagen? Neem dan gerust contact op via ons e-mail adres service@wallfield.nl en wij zullen je verder helpen!
Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Voor bestellingen onder de €200 rekenen wij €6,95 verzendkosten. Voor bestellingen boven de €200 bieden wij een standaard gratis verzending binnen Nederland en België.
Wordt er een ophangsysteem geleverd bij mijn wanddecoratie?
Ja! Bij elke wanddecoratie (exclusief de tuinposters, omdat het hierbij niet nodig is), wordt een ophangsysteem geleverd.

Ontbreekt bij het ontvangen van je bestelling het ophangsysteem? Ga dan de volgende stappen na:
- Kijk goed na in de doos waarin je bestelling is geleverd of het ophangsysteem niet aan de binnenkant van de doos is geplakt.
- Kijk altijd eerst welke ophangsystemen bij welke wanddecoratie hoort. Dit is alleen van toepassing als je in een keer meerdere formaten wanddecoraties hebt besteld.
Tip: Niet alle wanddecoratie hebben beschermfolie, maar als dit wel het geval is vergeet dan niet om voordat je de wanddecoratie ophangt het beschermfolie eraf te halen.

Heb je alle stappen doorlopen en kan je nog steeds het bijbehorende ophangsysteem niet vinden? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via service@wallfield.nl en wij helpen je zo snel mogelijk verder!
Mijn ophangsysteem mist of ik heb er te weinig ontvangen?
Bij elke wanddecoratie (exclusief de tuinposters, omdat het hierbij niet nodig is), wordt een ophangsysteem geleverd. Ontbreekt bij het ontvangen van je bestelling het ophangsysteem? Dit kan een leveringsfout zijn, neem dan contact met ons op zodat wij het direct kunnen naleveren. Stuur een mail naar: service@wallfield.nl met het ordernummer en hoeveel exemplaren er missen.
Ik ben mijn ophangsysteem kwijt, kan ik nieuwe los bestellen?
Ja zeker! Je kunt gemakkelijk een los ophangsysteem bij ons bestellen. Bestel eenvoudig een extra of nieuw ophangsysteem onder de categorie accessoires.

Wil je je wanddecoratie een nieuw plekje geven of verwisselen voor iets anders? Dan is het goed om te weten dat je het ophangsysteem maar een keer kunt gebruiken. Dit komt doordat het plakmateriaal dat aan het ophangsysteem zit dan niet meer sterk genoeg is om de wanddecoratie te houden. Daarnaast moet je voordat je een nieuw ophangsysteem bevestigd eerst de oude verwijderen.
Kan ik grote oplages of grotere maten bestellen?
Dit is zeker mogelijk! Ben je opzoek naar een grotere maat oplage dan de maten die wij aanbieden? Stuur dan een e-mail naar service@wallfield.nl met de gewenste maat, het soort design en hoeveel je hiervan wil ontvangen. Wij proberen zo snel mogelijk te antwoorden op je verzoek met verdere informatie!

Heb je een grote ruimte die je een make-over wil geven met mooie en unieke wanddecoraties? Dan ben je bij Wallfield® bij het juiste adres. Wij helpen namelijk graag met het voorzien van grote oplages. Voor vragen of opmerkingen kun je altijd een e-mail sturen naar service@wallfield.nl waar we altijd voor je klaarstaan om passend advies te geven!
Hoe verkrijgen jullie reviews?
Op onze website worden reviews weergeven die verzameld worden via Trustpilot. Al onze getoonde reviews zijn uitsluitend geplaatst door 'echte' klanten en zijn volledig volgens de richtlijnen van Trustpilot. Voor meer informatie kan de volgende link worden gebruikt:

Trustpilot:
https://nl.legal.trustpilot.com/for-reviewers/guidelines-for-reviewers
Ik heb geen bevestigingsmail of factuur van mijn bestelling ontvangen?
Zodra je een bestelling bij ons hebt geplaatst ontvang je automatisch een bevestiging van je bestelling met de daarbij horende factuur. Dit wordt gestuurd naar je e-mailadres. Toch kan er soms iets misgaan en heb je bijvoorbeeld geen bevestigingsmail gekregen. Is dit het geval? Ga dan de volgende stappen na:
- Kijk in je spambox of de mail daar per ongeluk in terecht is gekomen.
- Check of het e-mailadres wat je hebt opgegeven goed is gespeld en dat er geen foutje in zit, of dat je het verkeerde e-mailadres hebt opgegeven.

Kan je de bevestigingsmail nog steeds niet vinden? Stuur ons dan gerust een mailtje naar service@wallfield.nl en we helpen je zo snel mogelijk verder!
starstar-emptycrosschevron-down